duminică, 29 august 2010

Avatar va avea doua continuari

Eu sunt din Buzau si aici din pacate nu exista un cinema modern aici. Cand a aparut filmul Avatar l-am vazut pe Pc, ca majoritatea dintr voi.
Insa atunci cand am ceva timp liber impreuna cu niste prieteni am rezervat 4 bilete si ne-am dus sa il vedem 3D.
La final eram sigur ca urmeaza o continuare a filmului si iata ca nu va fi una, ci chiar doua.



James Camron vrea sa transforme intreaga poveste intr-o trilogie insa deocamdata nu se stie cand v-a incepe lucrul la urmetoarele doua filme.

Acesta spune ca are deja ideile principale ale povestirilor din urmatoarele doua filme, dar inca nu exista nici un scenariu.

Regizorul spera ca realizarea celor doua filme sa dureze mai putin de 4 ani, atat cat a durat prima poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu